Kdy: 20.10.2016, 8:30 do 13:00
Kde: Jičín, Akademie J.A.Komenského, učebna č.1 - mapa zde
Co: (obsah semináře)
Seminář zodpoví základní otázku - jak se prosadit na Internetu - kterou si určitě pokládají manažeři většiny firem i živnostníci.
Internet používáme denně, zdá se nám tak jednoduchý, umíme to, všemu rozumíme. Zdání však klame. Až 80% obsahu, který na Internetu uživatelé vidí nebo najdou, se k nim dostane zcela cíleně - není náhoda, když někam kliknete nebo něco koupíte. Pokud chcete vědět, proč tomu tak je, a jaké postupy vedou k úspěchu na Internetu, zúčastněte se tohoto semináře.
Dozvíte se také:
- co je obsahem optimalizaci stránek
- proč je většina firem na Internetu neúspěšných
- jak vytvořit webové stránky tak, aby se k vám návštěvníci/zákazníci vraceli
- zda využít nebo nevyužít sociální sítě (Facebook, Twitter)
- co dělat, abyste uspěli i s malým rozpočtem
Osnova semináře
- Trendy v marketingu
- Technologie vyhledávačů
- PPC reklama
- Public Relations
- Přímý marketing
- Optimalizace stránek
- Měření návštěvnosti
Za kolik: 1.300,- Kč (základní cena bez slevy)
- kompletní písemné materiály od lektora
- káva / čaj, drobné občerstvení, jemně perlivá voda
- na konci semináře losování o 3 balení originálních miniatur Betlemio
Lektor: Viktor Janouch, Ph.D.
- lektor otevřených i firemních seminářů, školení a kurzů
- konzultant B2C a B2B projektů v marketingu na internetu
- autor bestsellerů o marketingu na internetu (Computer Press)
- autor skript "Podnikové informační systémy" (Univerzita Pardubice 2012)
- spoluator publikace "Diferencované řízení vztahů se zákazníky" (Grada)
- autor řady článků v tištěných i on-line časopisech
(Pojistný obzor, IT Systems, Trendy ekonomiky a managementu, Acta academica karviniensia, Marketingové noviny, MMPortál, ...)